Aj x 2

I helgen har jag lyckats med konststycket att få inte 1 utan hela 2 getingstick, måste vara nån sorts rekord, personligt sådant om inte annat.

Det första fick jag i torsdags i höger hand när jag satte mig i båten och det andra idag i höger vad när jag satte mig på bryggan, satan vad det sved!

Nåja, får väl vara nöjd med att jag inte fick någon annan reaktion än det.

Tröstar mig med att äta middag med maken på stan. En nyduschad Alice får också följa med såklart, trots att hon precis slaktat husses sista toffla.

20140804-163405-59645912.jpg

Notera den nöjda minen hos fröken med det fällda bytet framför tassarna…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

