I sista minuten glädje

Äntligen har vi fått på sommardäcken! Om jag inte minns fel så kan man få böter för vinterdäck från och med imorgon så det var verkligen i sista minuten.

Har dragit mig för det eftersom jag trodde att bromsarna var slut så de skulle bytas i samma veva. Ekonomin är minst sagt ansträngd efter flera månaders sjukskrivning och vår spontanresa till Spanien kostade en del också, så jag blev överlycklig när kompisen som skulle hjälpa till konstaterade att bromsarna var i bra skick och inte alls behövde bytas!:)

r

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Skoj och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I sista minuten glädje

  1. Åsa skriver:

    Åh, men allt är ju så förbannat dyrt med bil..LÖJLIGT dyrt!
    Skönt att det inte var ngt mer 🙂
    Kram på dig!

Kommentera

