Läge för foliehatt?

Har senaste veckorna varit väldigt ”laddad” av någon orsak så jag får statiska stötar hela tiden.

Maken och vovven råkar mest illa ut för jag får lika mycket stötar vad jag än tar i, skitirriterande!

Märkligt nog började det i samband med starten av intensivkuren i akupunktur så det kanske har samband på nåt vis? Ska dit imorgon igen så då kan jag fråga.

Makens teori är att jag håller på att utveckla ett alldeles eget magnetfält och borde genast göra en foliehatt – som ni hör har vi simpel humor i hushållet…;)

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

