Snabbvisit över helgen

Långt mellan inläggen…

Lyckades klämma in en snabb sväng till huset i Catral över helgen, mellan Hortonsanfall och akupunktur. Skönt att få se med egna ögon att allt var rätt registrerat och att huset fanns kvar i orört skick precis som utlovat.

Allt var toppen, vissa saker tom bättre än vi mindes så nu kan vi börja pusta ut en smula. Huset har stått tomt ett tag så visst märktes det; maken har mest städat hela helgen medan jag bistått efter bästa förmåga, blir ju lite si och så med just förmågan när jag är inne i ett skov.

Mycket praktiskt hann vi med; elen som åkersorkarna gnagt sönder i vardagsrum/kök är omdragen och gasol installerad av Repsols servicekillar så nu kan vi börja boa in oss på allvar!;)

20140320-174036.jpg

20140320-174051.jpg

Bilderna är tagna från takterrassen där citronlundens nästan bedövande doft dominerar.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Livet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Snabbvisit över helgen

  1. Stoffisen skriver:

    Åh vad ljuvligt!
    Det ser helt amazing ut. När jag kollar ut genom mitt fönster idag ser jag snödrivor, mindre mysigt!!

    Kram
    Stoffe

  2. Lilla Norpan skriver:

    Men gud så härligt!!! Låter helt underbart! Skönt med lite miljöombyte 🙂 Vårkänsla delux till skillnad från här hemma med snön!? som kom. Kram på dig!

Kommentera

