Gammal skåpmat?

Ja, trist nog tycker jag Mellon tappat stinget.

Det mesta känns gammalt och urlakat numera men Ace Wilder överraskade så nu håller jag på henne…eller kanske Folker/Alban…men de åkte ju ut tyvärr.

20140215-205239.jpg

Kul att min favvis gick vidare! :)Vilken låt håller ni på?

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gammal skåpmat?

  1. Åsa skriver:

    Oahhhh, jag fattar inte poängen med det programmet 😀
    Aldrig följt 🙂
    Puss på dig!

Kommentera

