Eeeeeuuuuwww!

Började glatt laga fetaost paj när jag kom hem efter jobbet för att förbereda middagen. Kan ju inte stå i köket för länge numera eftersom händerna domnar, men halvfuska ihop en paj med förbakat skal funkar.

Insåg att kylskåpet var tommare än jag kom ihåg, så istället för svarta oliver som jag föredrar till fetaost, hittade jag en oöppnad burk med gröna. Tänkte för mig själv att det funkar.

…tills jag fick syn på vad som delade burk med oliverna – en tvestjärt (!?!!)

20140211-195758.jpg

Det blev en olivfri paj!

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Eeeeeuuuuwww!

  1. Lilla Norpan skriver:

    Jag har full förståelse för att det blev en olivfri paj 🙂 Fy sjutton! Sånt där sätter sina spår. Jag har vid två tillfällen hittat otyg i broccoli. Nu kan jag inte köpa det längre. Kram

Kommentera

