En riktigt bra dag

Började jobba 50% idag och det kändes pirrigt vill jag lova. Från lugn till hetluft direkt med allt vad jobbet innebär. Oj, vad det snurrade i huvudet!

Kändes väldigt hackigt att börja prata affärsengelska, granska avtal och tänka strategiskt igen men det kommer nog snart tillbaka (hoppas jag).

Kom hem helt slut efter dagens avslutade uppdrag, redo att proppa i mig en dos värktabletter för att sen parkera i ryggläge. Möts av renstädat hus, en kelsjuk vovve och Biff Lindström som maken lagat – åh, vad skönt att få bli lite bortskämd ibland!:)

20140210-195606.jpg

Min älskade pärla till karl, han slutar aldrig överraska mig! Måste göra en metal notering och uppvakta honom lite extra på alla hjärtans dag så han får känna av lite hur mycket jag uppskattar honom ❤

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Mumsigt & Matigt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En riktigt bra dag

  1. Stoffisen skriver:

    Åhhh jag började också jobba 50% idag 😀

    Kram
    Stoffe

Kommentera

