Realitycheck

Igår började jag jobba deltid efter nästan 4 månaders sjukskrivning (igen) och hoppas det kommer flyta på bättre den här gången. Senaste försöket i december höll nacken knappt 3 veckor sen var det kört och jag släpade mig fram likt en krympling under pip, gnäll och hiskeliga smärtor.

Närmaste tiden kommer bli en verklighetskontroll utan dess like.

Men nu är det nya friska tag som gäller! Har tom fått ok på att börja träna på egen hand parallellt med sjukgymnastiken så idag är det jag som sparkar liv i mitt gamla träningskort igen – wish me luck! 🙂

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb, Livet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Realitycheck

  1. Åsa skriver:

    Åh hoppas det går bra för dig sötnos 🙂
    Stor kram på dig!

  2. AFA Försäkring skriver:

    Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är/har varit sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: http://www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    http://www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Pernilla
    AFA Försäkring

Kommentera

