Rent hus

Nu har jag packat ner julen och slängt ut alla gamla blomsterlik förutom amaryllis- och hyasintlökarna förståss, för de ska jag peta ner i sonens trädgård framåt våren är planen. 🙂

Efter allt städande och fejande luktar det ljuvligt här hemma, så nu blir det ett avslappnande bad innan jag ska möta upp tjejerna för ett glas vin på stan.

Maken stannar hemma för att sköta pack och tvätt; på tisdag morgon är det vi som sticker till Alicante en sväng – ole! 🙂

20140117-110407.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rent hus

  1. Åsa skriver:

    Åh va skönt det där låter 🙂
    Jag har haft bloggtorka och inte vart inne alls…sorry för det =/ tack för dina fina komments 🙂
    Alikante ja…gud så härligt 🙂
    Puss å kram på dig!!

    • bubbelsblogg skriver:

      Ha, ha, jo det blir så ibland. Själv har jag datarestriktioner så jag får inte vara uppkopplad så mycket för att ”spara” nacken…

      Skönt att se att allt är bra med dig ivarjefall!:) kram raring

Kommentera

