Längtans kurr i magen

Längtar sååå till Spanien, det känns inte alls som att det bara är ungefär en månad sen vi var där.

Pratade med väninnan som bor där häromdan och hon lockade än mer. Nu ska jag kolla weekend resor har jag tänkt. Innan jul var det löjligt dyrt, runt 9000 kr för mig och maken tor, men kanske det börjar dala lite när helgerna snart är över.

Hittar vi något lämpligt får vi nogsamt höra oss för om hundvakt till Alice. Vill helst inte krångla med att ta med henne för bara några dagar men lilla fröken har börjat löpa så det kan göra det hela lite mer besvärligt..

20131229-011538.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Längtans kurr i magen

  1. Lilla Norpan skriver:

    Ja vad skönt det vore med lite värme och sol! Hade så velat åka utomlands under julhelgen, men får spara det. Nästa födelsedag/julafton firar jag utomlands när jag fyller jämt. Sol och bad ska det bli då 😀 Hoppas ni hittar något billigt! 🙂 Kramar

Kommentera

