Vad gör du en sömnlös natt?

Alltid intressant att höra vad folk gör när de inte kan sova. Vad brukar du göra när du inte kan sova?

Själv gör jag olika saker men växlar mest mellan att läsa eller kolla film.

Just kollar film är vad jag gör nu, Layer cake med en snarkandes hund tryckt mot axeln, hon vill ju vara nära, Så här ligger jag bra.

Och skulle nattmacka bli aktuellt har jag en hel hemkokt julskinka klar!;)

20131215-004748.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

