Typ det minsta jag önskade

Började arbetsträna i måndags vilket innebär jobb på kontoret 9-11. Såg fram mot det och såg det som ett tecken på att läkaren ser att det går år rätt håll osv.

Det gick ”bra”. Kan ju inte sitta ned mer än ca 1h åt gången utan att i stort sett gråta av smärta så läkaren och sjukgymnasten råder mig att stå så mycket jag bara kan.

Så jag stod. Och höll på att börja lipa ändå. Vågar inte ta de svinstarka tabletterna jag fått mot smärtan för av dem blir jag så snurrig att jag inte törs köra bil.

Kl 15 samma dag hade jag tid hos sjukgymnasten. Hon visade mig upprörd att min nacke sjunkit så mycket att det börjar bli som en puckel och det bildats som ett dike mellan skulderbladen! Inte undra på att jag har så ont!!

Vad är det som händer med min kropp? Känns som jag börjar krackelera.

Jobbade mina 2h idag igen med samma resultat som i måndags. Kastar i mig mina värktabletter, som gör mig mer snurrig än smärtfri, direkt när jag kommer hem och somnar utmattad på soffan. Hur ska det här sluta? Måste försöka nå läkaren känner jag, är det här normalt? Usch vad jag blir orolig!

Maken var en ängel, han lagade potatis och purjolökssoppa till middag medan jag tog en sväng med Alice för att klarna hjärnan. Hon blir 6 månader imorgon det lilla livet ❤ Tur man har små glädjeämnen i livet också…

20131203-214657.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Typ det minsta jag önskade

  1. Christel skriver:

    Men det kanske är för tidigt att börja arbetsträna? Lyssna på kroppen. Jag hoppas att det blir bättre snart!

Kommentera

