Tidsrally

Som vanligt bara svischar helgen förbi, och då har vi ändå tagit det lugnt.

Har haft rejält ont till och från i helgen så det har känts nödvändigt att dra ner på tempot. Vi var ivarjefall uppe vid kyrkan en sväng igår där vi tände ljus för mamma, och idag lunchade vi med de enda vi har kvar av ”äldre generationen” i familjen dvs styvfar och svärmor.

Kollade på foton och pratade minnen. Kvalitetstid på hög nivå!:)

20131103-214603.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tidsrally

  1. Anna Granström skriver:

    En dag mellan lördag och söndag behöver jag oxå! Hade varit perfekt 🙂

  2. Stoffisen skriver:

    Jag med! Eller rättare sagt så behöver jag nog en vecka mellan lördag och söndag. Typ aldrig måndagar, för det är min kaosdag!

    Kram
    Stoffe

Kommentera

