Filmtajm

Min hemliga last är tecknade och animerade filmer. Inget att skämmas för kanske men jag vet nog vilka konstiga blickar man kan få om ämnet kommer på tal.

Men det skiter jag i. 44 bast och passionerat förälskad – det står jag för!

Så på kvällens agenda står Upp 🙂

20131102-212829.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Filmtajm

  1. Anna Granström skriver:

    Jag med!!! Älskar sånna filmer. Har du sett Despicable me 1 & 2? Love em!

    • bubbelsblogg skriver:

      Nej de har jag inte sett men de står högt på listan. Mina söner känner till min passion så jag fick ett klipp av en av dem med ett klipp där de små gula figurerna sjunger om bananer – I love it!;)

Kommentera

