Nä, nu räcker det va?

Träffade läkaren igår för att få röntgensvaren.

Har länge väntat på tiden för röntgen, plikttroget skött mina övningar och värmebehandlingar hos sjukgymnasten och hemma. Så när yrseln faktiskt börjar bli bättre, har jag blivit mer och mer övertygad om att sjukgymnastens teori om att det är en rent muskulär förslitningsskada jag har i nacken är det enda rätta.

Men så var det tydligen inte.

De konstaterade skador på diskarna i 5 av de 7 kotorna man har i nacken.

Say what??

Jag är i chock.

Vad f*n har jag gjort? Hur har det här gått till? Vad gör man åt det? Har det något samband med Hortons diagnosen? Hur kommer det påverka resten av mitt liv?

Huvudet snurrar av alla tankar…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Buller & Bång och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nä, nu räcker det va?

  1. Norpan skriver:

    Åh, gumman vad tråkigt att höra! Har du fått någon mer klarhet? Hoppas det blir så bra som det kan bli och att du får bra hjälp! ♥ Stor stor kram!!!!

Kommentera

