”Lek” inte med maten!

En något udda liten artikel jag hittade idag;

20131018-091139.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till ”Lek” inte med maten!

  1. Åsa skriver:

    Hej gunsan 🙂 hur har du det..
    Herregud, förlåt att jag vart så dålig på att skriva inne hos dig 😦
    Jag har per automatik kommenterat hos dem som kommenterat hos mig..vilket har gjort att har jag inte skrivit inlägg på fler dagar så faller allt ur..
    Förlåt..
    Hoppas att allt är bra med dig ❤

  2. Åsa skriver:

    Men herregud, nu har jag läst igenom…lilla vännen, va är det som hänt 😦
    Hortons huvudvärk och förslitningsskada? 😦
    Hoppas att det går att lindra med nålar och gymnastik, lilla vän, shit, hade ingen aning 😦
    Tänker på dig ❤
    Puss å kramis!

    • bubbelsblogg skriver:

      Jo så är det, men förslitningsskadan verkar vara muskulär så mycket går nog att fixa (om inte röntgen visar nåt annat förstås) och Hortons håller jag på och provar mediciner för så jag hoppas det ordnar sig!:) Tack för din omtanke, den värmer!<3 kram

  3. Anna Granström skriver:

    Alltså herregud, första gången jag skrattar åt ett misshandelsfall (!!) 😀

Kommentera

