Elakt klimat

Har med fasa följt dialogen om kränkningar via nätet och även sett spår av otyget både i bloggar och instagram jag följer.

Kan inte för mitt liv begripa vad det är för folk som ständigt är elaka eller till vilken nytta? Tror folk fortfarande att de kan hålla sig anonyma via sådana medier och komma undan med vad som helst? Vilket klimat vill folk leva i egentligen, fattar de inte ”what comes around goes around”?

Igår hittade jag ett tänkvärt inlägg i en tidning, se nedan;

20130514-130205.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Bild | Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Elakt klimat

  1. Åsa skriver:

    Usch…Jag vet att jag har väldigt starka åsikter ibland..å blir kanske hätsk och diskussionsbenägen..eg menar jag aldrig ngt illa, bara vill väcka en tanke..men jag har bättrat mig 🙂
    Kramar ÅSa

Kommentera

