Inte nu men NU

Häpp – här går det undan minsann! Nya kollegan är en snabblärd kille så redan idag fick han 2 egna ärenden att driva. Inte så att jag prackar på kraken saker bara för att städa mitt eget skrivbord, nejdå, vi har klarat av ett antal etapper i utbildningsplanen och gjorde båda gemensamt bedömningen att det här ska nog gå bra. Ett litet försiktigt jippi kanske man kan våga sig på ivarjefall? Vore ju super-fenomenalt-strålande om han redan nu klarar vissa bitar så tummen hålls intensivt kan jag lova.

Kvällen kommer återigen upptas av officiell middagssittning med ett antal inresta kollegor och affärspartners, så nu ska undertecknad stryka något representativt och sminka på ett stort leende innan kvällspasset börjar. Vill ni följa mig finns jag på instagram under namnet ebbasun – hoppas ni alla få en trevlig kväll med lite vårkänsla i luften! 🙂

sliten blomma

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inte nu men NU

  1. Anna Granström skriver:

    Bra med snabblärd kollega! Sånt underlättar ju.

Kommentera

