Att fastna och tappa bort tiden

Roar mig med att spela Mahjong i perioder, har gjort det ända sen skoltiden.

Laddade ner appen för någon vecka sen och givetvis fastnade jag i en period igen – det är det värsta; man fastnar och tappar helt bort tiden!:)

Har ni någon sak som får er att tappa tid och rum?

20130309-004944.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Skoj och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att fastna och tappa bort tiden

  1. Marlene skriver:

    Jo, jag har ju det… men det är inget spel utan att slumpa mej fram mellan alla bloggar som finns. Att bara trycka ”nästa” och då och då hitta en blogg som har ett intressant innehåll är superskoj. Å tiden den bara försvinner… Självklart försöker jag att lämna ett litet fotavtryck på de flesta bloggar 🙂

    • bubbelsblogg skriver:

      Javisst är det lätt att fastna i bloggvärlden – och den ena leder eller tipsar till den andra så det finns oändligt många att utforska!:) Välkommen hit, hoppas du ska trivas!

Kommentera

