Nytt liv

Igår kväll fick jag beskedet att min systerson blivit pappa. Det är S-T-O-R-T! Första barnbarnet som fötts i familjen. Min första tanke var ”åh vad mamma hade velat få vara med om det här!”. Men nu är det inte så.

Hon gläds med oss och ler i sin himmel är jag övertygad om, och vi? Ja, vi jobbar på att leva vidare och nu med ett fjunigt, mjölkdoftande litet pyre i familjen – såna små liv ger mening och gör livet lättare att bära.

Varmt välkommen lilla gossebarn! 🙂

20130220-054256.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nytt liv

  1. annagranstrom skriver:

    Vad kul! Så ledsamt att din mamma inte får uppleva det. Kram!

Kommentera

