Nytt kontor i nytt område

Lite kul att få se nya kontoret som ligger i en del av Paris jag inte tidigare besökt; La Defense.

Väldigt modernt med innovativ arkitektur som ni kan se på bilderna. Svårt att tänka sig att Champs Elysee ligger bara någon gata bort, men så är det.

20130220-195137.jpg

20130220-195214.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nytt kontor i nytt område

  1. stoffisen skriver:

    HÄFTIGT!
    Det vill jag ha som utsikt. Just nu är det över en parkering 😀

    Kram
    Stoffe

    • bubbelsblogg skriver:

      Påminner lite diffust om Kista tycker jag. En parkering låter väl inte så jättekul men på ”mitt” kontor har jag utsikt över en motorväg och det är inte så kul det heller. Kram

  2. Åsa skriver:

    Å jag har över en kanaaaaal 😉 men sen en trist väg efter det 😉
    Puss kakis!

  3. Mrs Nogood skriver:

    Vilken häftig utsikt! Att jobba i en sån miljö är ju kanske inte helt fel 😀

    Kramar i massor till Bästa Bubbel 😀

    • bubbelsblogg skriver:

      Hm nja jo det ska kanske vara för variationen då annars föredrar jag nog ett mer levande område där det finns både natur och folk som bor så inte området blir helt avfolkat efter kontorstid! 🙂 kram kram

Kommentera

