Om att byta liv

Eftersom framförallt jobbet är så £@%?&*$ just nu, försöker jag förtränga eländet med att googla under temat ”byt liv” och under denna jakt på förströelse hittade jag ett tips; http://www.ritholtz.com/blog/2013/01/be-a-central-banker-10-easy-steps/ Hur man blir bankman i 10 steg, så himla fiffigt!

Ska nog googla vidare och se om jag hittar nåt jag faktiskt skulle kunna tänka mig att göra…finansbranchen har jag testat så den går bort.

För övrigt finns en massa andra saker jag behöver googla fram; hur man tar bort stearin från en silkesmatta tex, planskiss över hur kvarteren här i krokarna kommer se ut när bygget är klart, leta resefynd och en massa annat skoj så det är nog så det får bli idag.

Jag och Google.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Om att byta liv

  1. RackarTuss skriver:

    Google är bra till mycket 🙂

  2. Lilla Norpan skriver:

    Låter intressant! På google kan man hitta mycket bra 🙂 Men låter inget vidare med jobbet du 😦 Man är ju där så stor del av sin tid och när det inte funkar som det ska är det inget kul! Är det något som är övergående eller har det pågått länge? Kan det vara så att det börjar bli dags att byta jobb?
    Stor kram!

    • bubbelsblogg skriver:

      Google är många gånger räddaren i nöden!:) Jobbet, ja det är en evighetshistoria av nedskärningar och uppsägningar så jo,jag borde göra något annat men det är ju tufft på arbetsmarknaden idag…kram

  3. stoffisen skriver:

    Helt underbart!
    Hur länge tar dessa 10 steg btw? 10 år? 😀

    Kram
    Stoffe

Kommentera

