Dagens medicin & tack!!

Medicin mot tunga funderingar och ostrukterarade tankar står Bo Kaspers orkester för;

Bara in med hörsnäckorna så kan man digga bäst man vill trots det öppna kontorslandskapet…

Sen vill jag skicka ett stort varmt tack från djupet av mitt hjärta till er för alla fina, kloka och genomtänkta kommentarer ni peppade mig med efter förra ilägget – det stärker! ❤ Tyvärr kommer jag nog återkomma till ämnet misstänker jag men jag har ivarjefall fått en del att fundera på så det känns som att det kommer komma en lösning bara det får landa lite mer i tankarna.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dagens medicin & tack!!

  1. Åsa skriver:

    Återkom hur mycket du vill ❤
    kramar!

  2. stoffisen skriver:

    Jag finns här om du vill bolla tankar 🙂
    That´s what friends are for. ❤

  3. Lilla Norpan skriver:

    Vad har man bloggen till 🙂 Ibland är det skönt att ventilera. Och det är så skönt att få lite stöd i sina tankar ibland. Kram på dig!

Kommentera

