Min favoritsak i hemmet

säng

Kan ju ses som en aning oförskämt att svara ”maken” på dagens bloggkalenderfråga om vad som är min favoritsak så istället får ni här stå ut med en nästan löjlig kärleksförklaring till vår dubbelsäng från Hästen!:)

Näst ”lådan”, min älskade minibil, är sängen utan tvekan mitt livs bästa investering. Det är galet skön som den är, men för att ge den i mina ögon den ultimata komforten har vi utrustat den med 3 kuddar var och ett dubbelduntäcke, så vi sover makalöst bra om nätterna inbäddade i 100% naturmaterial.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

