En person jag saknar

Dagens bloggkalenderuppgift är att berätta om en person jag saknar. Det uppenbara är väl sorgen och saknaden efter mamma men jag saknar andra personer också.

En av mina bästa vänner flyttade till norra England för drygt 8 år sedan. Visst har vi besökt varandra efter det och har kontakt via Facebook osv men det blir liksom inte samma sak med den vardagliga täta kontakten vi hade förr. Det var ofta jag svängde förbi henne på en spontan fika eller frukost och hennes barn var periodvis så mycket hos mig att jag funderade på att ordna permanenta sängar till dem hos oss 🙂 Det saknar jag!

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En person jag saknar

  1. Åsa skriver:

    Åh..nu gjorde det ont i hjärtat…jag vet hur den sorgen känns..
    Jag vet hur det känns att växa ifrån en vän, som vart ens allt..det är oxå ensamt..och gör ont.
    Stor kramis till dig!!

Kommentera

