Dagsarkiv: december 12, 2012

En person jag saknar

Dagens bloggkalenderuppgift är att berätta om en person jag saknar. Det uppenbara är väl sorgen och saknaden efter mamma men jag saknar andra personer också. En av mina bästa vänner flyttade till norra England för drygt 8 år sedan. Visst … Läs mer

Publicerat i Reflektioner | Märkt , | 2 kommentarer

3 noterade saker

Dagens 3 saker går under temat noterat; – Zalandos tv-reklam är så upprörande gapig att jag blir konkret förbannad när den visas, kommer med andra ord aldrig handla ett dyft från den nätshoppen – Fortfarande inte vare sig plogat, skottat … Läs mer

Publicerat i 3 saker | Märkt , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Framtidsdrömmar

Hade lite rörigt omkring mig igår, då vi bland annat firade vår 3 åriga bröllopsdag, så jag hann inte följa bloggkalendern, förlåt – men så blir det ibland. Uppgiften var att berätta om mina framtidsdrömmar. Mitt liv har förrändrats rätt … Läs mer

Publicerat i Reflektioner, Skoj | Märkt , , , | Lämna en kommentar