För ett år sen

För att följa dagens bloggjulkalender ska jag idag berätta hur livet (jag?) var för ett år sen.

Jo tackar som frågar; jag var väl ungefär densamma som person men något mer neurotisk - bodde i en miljö jag avskydde värre än pesten, på Öfre Östermalm vid Karlaplan, och hade precis fått beskedet att mamma fått gallgångscancer och tonårssonen har hjärtfel...kan inte påstå att "livet lekte" precis!

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till För ett år sen

  1. stoffisen skriver:

    Ja just det ja. Det kommer jag ihåg, vilken pers du gick igenom.
    Du tog dig ur allt, stark kvinna är vad du är.

    Heja dig E.
    Kram
    Stoffe

Kommentera

