Allt för Sverige

Ikväll börjar nya säsongen av i särklass charmigaste reality serien genom tiderna tror jag bestämt; Allt för Sverige – I love it!:)

Rara människor med rötter i Sverige söker sina släktingar och får samtidigt lära sig om vårt land och vår kultur, har ni inte sett det bör ni göra det. Passar bra att varva med tvättstugan. 🙂

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Allt för Sverige

  1. Åsa skriver:

    Låter mysigt 🙂
    Har en begränsning nu..för ju mer jag börjar glo på, ju mer låst känner jag mig 😉
    Just nu är det Grey´s, bara ett avsnitt så va jag fast igen…
    Kramar Åsa

Kommentera

