Omhuldad

Fortfarande dyngförkyld, men måste erkänna att jag lider inte så värst i den här miljön. Jobbar hemma och kan ta en paus när det krävs för hostattacker eller andra tekniska pauser samtidigt som den familjemedlem som råkar vara hemma för stunden pysslar om mig, så jag blir riktigt bortskämd.

Kände mig nästan löjligt omhuldad av familjen igår; sonen kokade thé och maken kom hem med både mina favorit blommor, liljor, och en kartong ”GB´s klassiker” till mig. Glassen kom som en skänk från ovan för halsen är ingen rolig historia, så en päronsplitt gjorde susen. Nu är förkylningen inne på dag 3 så det borde vända snart.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Jobb, Livet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Omhuldad

  1. Åsa skriver:

    Ååååaaahhh, det är min favvo oxå .D Å min J kom hem med klassikerboxen till mej med. den tog slut först 😉 Den innehåller alla mina favvisar förutom Noggern..den gillar jag inte chokladen på 😉
    Hoppas du mår bättre gullis å bra du tar det lungt!

  2. Lilla Norpan skriver:

    Usch då! 😦 Krya på dig! och vad skönt att du har familjen som kan pyssla om dig! Gottigt med päronsplitt 😀 kram på dig!

Kommentera

