Återigen arbetsdag

20120820-100443.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner, Skoj. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Återigen arbetsdag

  1. Lilla Norpan skriver:

    Jadu, det går snabbt! O vips så är det måndag igen! Jag har dock förmånen att kunna jobba hemifrån idag. Skönt!!! Kram och hoppas du får en bra dag på jobbet!

    • bubbelsblogg skriver:

      Skönt att första dagen är avklarad, det är väl en mental spärr som släpper antar jag. Jag kan själv jobba hemma en del men det känns bra att starta upp efter semestern med att vara på kontoret tycker jag! 🙂 Hoppas du själv får en bra arbetsvecka, kram

  2. Lilla Norpan skriver:

    Förlåt, såg nu att jag missat en fråga du ställde i min blogg vart min stuga låg någonstans… Den ligger utanför Kopparberg i Bergslagen i en liten by alldeles vid en sjö 🙂 Kram!

Kommentera

