Katt vs hund

20120819-152901.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Skoj. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Katt vs hund

  1. Åsa skriver:

    Äääälskar! Det är det jag oxå älskar i katter hahha 🙂
    Kram på dig!

  2. Lilla Norpan skriver:

    Hihihi 🙂 Katter är bestämda de med vad de vill ha 🙂 Men på många andra sätt var min katt mer som en hund än en katt 🙂 Kram!

  3. stoffisen skriver:

    *s* Humor på elitnivå!
    har du pratat med din son om att ringa maila mig snart?
    Jag väntar ju mail…. 🙂
    Jag kan ha lite annat i kikaren också 🙂

    • bubbelsblogg skriver:

      Ja den var lite kul!

      Han sa att han messat dig, och du ville ha hans CV men den fick du väl via mig? Nu är han på körskola i 2 veckor så han kan inte komma åt sina saker på nätet, men du kan sms’a ett förslag på tid för intervju tills han är tillbaka! 🙂 kram kram

Kommentera

