Semesterslutstress

Hur har mina 4 semesterveckor kunnat gå så fort och ta slut innan jag ens hunnit komma till ro? Tiden bara rusar iväg och nu har vi hur mycket som helst att hinna ordna innan sonens intensivkurs för körkortet börjar på måndag. Imorgon ska vi dessutom möta familjen vi ska byta lägenhet med och skriva på alla papper så de kan godkännas av värdarna. Ingen panik men allt bör lösas på en gång!

Bytet hoppas jag kommer flyta på som förväntat så troligtvis blir det väl flytt i början av november eller nåt sånt. Men det är en senare fråga, nu har vi fullt fokus på tonårssonens blivande körkort! Han pluggar teori och kommer med konstiga frågor. Tog själv körkort för typ 25 år sen så allt finns inte fräscht i minnet kan jag lova…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Reflektioner och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Semesterslutstress

  1. Åsa skriver:

    Uscha…det e ingen skön känsla..hoppas du han komma till ro 🙂
    Kan du få ner det på papper, och sen bocka av..to-dolistor, det hjälper mej 🙂
    Älskar bilden hahha 🙂
    kramar!

Kommentera

