Idiotfot och dagens fotomodell

Nedan ser ni ”dagens fotomodell”, söt så man blir alldeles kuttrig inombords vid åsynen av det lilla livet! 🙂

I övrigt lyckades jag vricka foten igår. Fick syn på att grannen gjort nåt spännande som jag nyfiken i en strut kände mig tvungen att glutta på och i min iver klev jag snett med ett ”knak”. Kan numera skryta med en färggladare fot än vanligt, typ blågrön för stunden.

Tyvärr blev inte nyfikenheten stillad heller, för jag fattar trots inspektionen inte vad grannen gjort. Det ser ut som han grävt ner nåt som påminner om ett rör kombinerat med en jordkällare – ja, ni förstår nog av min virriga beskrivning att det inte går att förstå vad det är.

20120809-124526.jpg

Så nu sitter jag här och irriterar mig över min orörlighet, hade ju tänkt måla i köket och ägna mig åt praktiska sysslor men inte kan jag klänga runt som planerat med den här idiotfoten! *Morr*

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idiotfot och dagens fotomodell

  1. Åsa skriver:

    *skratt* somliga straffar gud direkt ;-)))
    Nä, men stackare..du får fråga han 🙂 Kanske försöker han göra sig av med en myrstack?
    Puss å kramis å krya på dig nu!

Kommentera

