Nedräkningen pågår

Bara 3 dagar kvar till semestern och nu börjar jag se ljuset i tunneln så ledigheten verkar räddad! 🙂

Hann följa med pappsen till läkaren också och de verkar ha en betryggande behandlingsplan på lut så det här ska nog gå bra – lättnaden är nästan obeskrivlig, orkar inte fler sorger i år.

Fick även klart mammas bouppteckning från juristen idag. Nu kan jag säga upp alla konton etc och få göra ett konkret avslut med det vilket också känns bra, så sakta men säkert vaggar livet vidare. I annorlunda form förstås eftersom jag alltid kommer sakna henne men det får jag lära mig leva med…

Ikväll blir det ingen långprommis, bästa sällskapet har rest bort och jag har fortfarande träningsvärk i baken efter ”maratonpassen” i lördags och söndags. Längtar mer efter ett glas vin om sanningen ska fram men det får snällt vänta till semestern! 🙂

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

