Söndagkväll

Skön söndag i solen med prommis till Ersta terassen. Där njöt vi av den underbara utsikten medan vi åt lunch med alla ”aaaaaaaa”, ”ooooooo” och ”iiiiiii” som fördes med vinden över Strömmen från Gröna Lund i bakgrunden.

Längtar oändligt efter semester och vill verkligen inte jobba imorgon, skulle hellre vara ledig och hänga med familjen i grönskan.

20120701-213820.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Söndagkväll

  1. Åsa skriver:

    Älskar dina bilder…
    Jag kände likadant du..fii fan, men okej, 1 v kvar, I´ll survive 🙂
    Såg att Stoffe hade fullt upp i veckan, å jag åker till landet på fredag för ca 14 dar framåt 🙂
    Tycker ni ska ta å sammanstråla så kan jag hänga på när jag e hemma igen? 🙂
    Kramar!

Kommentera

