Sönderstressad och oshysst stil

Kan knappt beskriva hur lycklig jag är för att arbetsveckan snart är slut! Det har fullkomligen flödat in stora, tids- och tålamodskrävande ärenden varje dag så nu är det high chaparall ända fram till semestern på allvar. Känner mig så helt sönderstressad att jag har svårt att hålla isär tankarna.

Har dessutom fått bita mig i tungan ett antal gånger för att inte explodera när jag upptäckt vilka slarv och hafsjobb vissa säljare gjort i ivern att ”städa skrivbordet” innan de går på ledighet – så mycket för det ansvarstagandet och kollegiala samarbetet, NOT! Riktig skitstil att sätta andra på pottan…

20120629-162156.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sönderstressad och oshysst stil

  1. Åsa skriver:

    Åh 😦 stackars Bubbel..du får konfrontera dem när de är tillbaks…hopas du kan få hjälp med det här. Fattar inte. Ibland känns det som semestern är undergången för företaget, som att allt är slut och måste va klart. I själva verket fortsätter vi bara där vi var i augusti..
    Kram på dig!

  2. stoffisen skriver:

    Åh! Det finns inte något värre än när man gör ett snabbt jobb, men inte ordentligt. Fy för att lämna till alla andra för att man själv ska gå på semester.
    varför biter du dig i tungan. Säg till istället, tycker Stoffisen 🙂

    • bubbelsblogg skriver:

      Himla irriterande men vissa verkar inte bry sig. Jovisst får berörda parter höra men de flesta är som sagt på semester redan. Får njuta av helgen i ta nya tag på måndag, trevlig helg önskar jag dig 🙂 kram

Kommentera

