Fira?

Kul att vi får ledig nationaldag numera, då kan man ju verkligen försöka slå till med att fira vårt land och flagga lite extra! 🙂

Har inte bestämt hur det kommer gå till här i familjen idag för maken jobbar men jag kanske kan lura med mig sonen ner till slottet och sjunga nationalsången?

Önskar er alla en riktigt fin nationaldag ivarjefall! 🙂

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner, Skoj och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Fira?

  1. Duktiga Tjejen skriver:

    Jättebra med nationaldag säger min kille med, för då kan han jobba trots att han egentligen inte ska och få DUBBELT betalt. Och jobbar man genom bemanningsföretag som jag får man inte jobba då och AVDRAG på lönen för att det är en ledig dag mitt i veckan. Hepp. Men visst, säkert skönt för de flesta 😉

  2. stoffisen skriver:

    Ha en magisk dag!
    P & k

  3. Christel skriver:

    Jag har inte heller kommit på hur man firar nationaldagen. Eller ens om man firar den. Jag tog den som en skön dag bara!

    Kram.

  4. Joanna skriver:

    Tack detsamma! Vi har haft en underbar dag, men nog var det mer vilda västern än svenskt! 😉

    Kram!

  5. Lilla Norpan skriver:

    Ja, det är lite kul att vi fått den som en röd dag 🙂 Även om vi firar så lär det nog ändå dröja ett tag tills vi är i klass med Norges 17 maj 🙂 Hoppas du fick med dig sonen och fick en finfin dag! Kram!

  6. Åsa skriver:

    Detsamma sötnöt 🙂 lite sent om sider då 😉
    Kramar!

  7. Meekatt skriver:

    Klart man ska fira! man ska fira ALLT som går att fira. Det lärde jag mig när mamma var sjuk och folk ringde och sa ”jag fyller år imorgon men jag ska inte fira” och mamma svarade ”Jag fyller kanske aldrig år mer…så fira på så mycket ni bara kan!”.

    Så vi firar allt! Flaggan i topp, det blev en med snopp! Idag fyller Elton 1 år! 😉

    Kram!

Kommentera

