Engelsk lady

Efter gårdagens soldos då jag dels testade poolen, dels rensade en hög med ogräs fick jag soleksem som ett brev på posten, trots SP15 över kroppen så idag sitter jag i skuggan som en solkänslig engelsk lady.

Tog ivarjefall en tur och forskade ytterligare i trädgården och förundras av frodigheten. Första gången jag har sett ett växande fikon, ser ni den ”gröna klumpen”?:)

20120525-115102.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Engelsk lady

  1. Åsa skriver:

    Jaaag seeeer! Gud så härligt ni har det 🙂 15?? du ska ha 30 minst!!
    Puss å kramis!

  2. Vad trist att du fått eksem 😦 Har aldrig haft det själv men nära vänner så jag har sett vilket helsike det är :/ Men annars verkar ni ha det helt underbart!! Lovely!

    Kram

    • bubbelsblogg skriver:

      Vi njuter i fulla drag!:) Har drabbats av soleksem för tredje gången i mitt liv nu och aloe Vera brukar dämpa bra så nu smörjer jag mig ordentligt kan jag lova, kram

Kommentera

