Redan 25..

…grader i skuggan så idag blir det poolhäng för hela slanten!

20120524-104234.jpg

Maken har redan parkerat sig som ni kan se:)

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Skoj. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Redan 25..

  1. Åsa skriver:

    men åååh va underbart 🙂
    Jag ville sitta där å plaska me tassarna känner jag just nu 🙂
    Kram

  2. stoffisen skriver:

    U.N.D.E.R.B.A.R.T

  3. RackarTuss skriver:

    Oj oj oj …….
    Låt mig repetera mi själv:
    Oj oj oj …….

    Önskar er alla en underbar fredag!

  4. Lilla Norpan skriver:

    Åhhhh! Såna där bilder borde nästan vara förbjudna 😉 Vad härligt ni har det! Sådär skulle man ha det jämt! Hade ju inte varit ett dugg dumt med en liten pool på baksidan av huset 🙂 Ha det så gött! Kram!

  5. Meekatt skriver:

    Ja, men jag ser ju att där är en plats över till mig! Varför sa ingen till mig?! 😉

    Ha det ljuvligt!!

Kommentera

