Nedräkning

Äntligen klar med sista packningen efter diverse svordomar och allmänt knorr, kunde bara inte hitta strömkabeln till kameran så visst letande kvarstår.

Har beslutat mig för att inte ta med någon dator så vi får se hurpass jag har möjlighet att uppdatera bloggen närmaste veckan, misstänker att både 3G och 4G näten kan vara lite sisådär mitt bland bergen i Provence, och vi kommer nog inte hänga längs rivieran speciellt mycket.

Nu ska jag efter snabbdusch ta en liten sväng ut på stan och köpa svensk mat som farbror och faster längtar efter; bla kaviar, saltlakrids, sill, kavring och Västerbotten ost står på shoppinglistan!

20120522-083954.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Skoj och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nedräkning

  1. Åsa skriver:

    Åh va skönt det gick bra 🙂 shit va mysigt ni kommer att få det! Å va fin make du har 🙂 Det såg himla gott och mys ut ❤
    Vi grejar det va, du å jag…rökat!
    Kramar Åsa

    • bubbelsblogg skriver:

      Jo det var en enorm lättnad! Maken är jättegossig och ville väl pyssla om mig lite extra eftersom han visste hur orolig o stressad jag var, så det var mysigt! 🙂

      Klart vi fixar rökningen, men det får bli när vi är tillbaka (såg efter jag lagt upp bilden att mina cig kan anas i ena hörnet..)!

      pok Bubbel

  2. Christel skriver:

    Det är lugnt, bloggen kan vila.
    Ta mycket bilder bara och visa oss sen!

    Ha det fint!

  3. Duktiga Tjejen skriver:

    Västerbottenost brukar jag älska! Fast köper det aldrig. Och nu som gravid vet jag inte… Köper iallafall manchego (rätt osvenskt, I know) och det är smarre-smask.

Kommentera

