Inte mer kyla tack!

Funderade på att sticka ut till ön ikväll för att dra nytta av helgdagen imorgon men efter att ha sett väderprognosen blir det andra planer, är inte bereddd att frysa häcken av mig en natt till!

Istället har jag fått den stora äran att luncha med mina favvokillar; äldsta sonen och maken. De är vanligtvis väldigt upptagna med jobb och annat, så att lyckas få till just den konstellationen mitt på blanka onsdan är en oväntat gåva och nästintill unikt vilket jag tänker dra nytta av så länge jag bara kan – mycket ”attackgullande” lär det bli!:)

I övrigt börjar vi ladda för Provence resan på tisdag. Funderar på vilka kläder som kan tänkas passa både väder och en ”tröstföräten” kropp som min, ordna passning av lådan (lilla bilen kan ju inte bara stå övergiven över en vecka), fiska hem utlånade resväskor och lite annat så det känns som även den här dagen kommer rulla på.

Vad gör ni själva en blåsig, gråkulen dag som denna?

 

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Familjefröjd, Livet, Skoj. Bokmärk permalänken.

Kommentera

