Gullvivor

Har hela gräsmattan full med gullvivor så vi krattar försiktigt och avvaktar med gräsklipparen!

20120512-142456.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gullvivor

  1. Åsa skriver:

    Åh finfint 🙂
    Stackare som frusit..har ni ngn öppen spis i stugan?
    Hoppas ni haft en härlig dag! Jag längtar tills jag har en trädgård att pyssla i 🙂
    Kramar Åsa

  2. stoffisen skriver:

    Åh vad härligt!
    Sommaren är på G och jag längtar som aldrig för 😀

    kraaam

  3. RackarTuss skriver:

    Guuud va jag längtar till sommaren!!!
    Fick en liten försmak i helgen när solen sken en stund *suckar*
    Så härligt med en stuga 🙂

    • bubbelsblogg skriver:

      Söndagen blev ju strålande fin, men oj vad det regnade i lördags! Var stelfrusen och dyngsur när arbetet var klart. Ja vår lilla stuga är en härlig liten oas även om det är väldigt enkelt leverne:)

Kommentera

