Ö-liv

Den här veckan kommer vara fylld av förväntan inför helgen; på fredag ska vi äntligen öppna ön för säsongen. Åh som jag har längtat!

Har redan påbörjat en lista med allt vi ska ha med så ”lådan” lär bli packad till bristningsgränsen med sängkläder, buskar som ska planteras, nya grillen och allt annat som måste med. Vårt hus på ön är mer av kolonistugemodellen så det är väldigt litet och man måste planera väl för att kunna få plats med allt.

Ska organisera min vecka så vi kan åka ut redan på fredag morgon, maken är lika ivrig han att komma iväg så han har tagit ledigt dagen till ära. De telefonmöten jag har inplanerade tar jag mycket hellre itu med sittandes på bryggan med en kopp kaffe än på kontoret. Mitt hjärta slår små kullerbyttor av glädje bara av tanken!

Hoppas ni alla får härlig vecka med många positiva upplevelser, kram Bubbel

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Reflektioner, Skoj och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ö-liv

  1. Åsa skriver:

    Oooh va mysigt 🙂 Vart ligger det här smultronstället?
    Kramar Åsa

  2. Åsa skriver:

    åhh låter fantastiskt 🙂
    Kramar Åsa

Kommentera

