Osammanhängade

Veckan har varit hektisk med många måsten. Skönt att det mesta är avklarat men idag känns det som luften gått ur mig. Dagens mest avancerade övning förutom jobbet är att jag ska träffa begravningsjuristen, nu är bouppteckningen klar och ska undertecknas innan den kan skickas iväg för registrering.

Känner ingen speciell ångest eller så inför uppgiften utan snarare bara en allmänn trötthet och tankarna far osammanhängande hit och dit så jag svårt att samla mig nog för att börja någonstans. Borde springa ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid men har inte ens lyckats masa mig in i duschen. Nä, får nog ta mig en start kopp kaffe och försöka samla mig en smula innan jag kickar igång dagen…

TACK alla ni söta rara underbara som peppar och stöttar mig med alla fina kommentarer, ska skärpa mig både vad gäller mina egna inlägg och läsa ikapp era bloggar. Önskar er alla en skön helg oavsett om ni kommer drabbas av den väntade kylan eller inte – såg att Skåne nu officiellt har sommar, så håll ut – snart har vi sommar allihopa! Puss & kram Bubbel

 

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Reflektioner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Osammanhängade

  1. RackarTuss skriver:

    Sommaren kan inte komma snart nog vad mig anbelangar!

  2. Joanna skriver:

    Det måste ju ändå vara någon form av lättnad att allt med bouppteckningen och så är klart. Alltid skönt att få lägga något praktiskt till handlingarna och försöka gå vidare.

    Tänker på dig och önskar dig en riktigt fin helg!

    Kram!

Kommentera

