Kära maken

Kom hem med en överraskning igår – en bukett med mina favorit blommor!:)

De är fortfarande väldigt knoppiga men ni kan nog ana de purpurfärgade liljorna, de kommer bli gigantiska när de slår ut…vad han är go, min älskling!<3

20120426-104330.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Kära maken

  1. Åhh vilken fin! Bra make du har 🙂 Kraam!

  2. Lilla Norpan skriver:

    Men vad gullig han är! 🙂 Å vilken härlig bukett sen! Blommor uppskattas alltid! Då blir man lite extra varm i kroppen 🙂 Kram

  3. Åsa skriver:

    Åååh jättesött 🙂 så ska det vara!
    Kramar Å

  4. Bubbel skriver:

    Frk Svensson; jo han är en raring, undrar nästan vad jag gjort för gott för att få träffa just honom!;)
    Lilla Norpan; det är urgulligt, jag älskar överraskningar och är inte bortskämd med fina buketter så jag blev verkligen jätteglad!
    Åsa; Mmmm mer sånt!:)

  5. Men vad gulligt, honom gillar vi! 🙂

  6. Joanna skriver:

    Vilken pärla till man! Mycket vackra blommor!

    Kram!

Kommentera

