Sovmorgon

….är det sällan jag lyckas få. Som idag; ledig och får sova hur länge jag vill, hela dagen om jag så behagar. Men vad händer?

Jo jag vaknar strax efter 6 ändå – och kan givetvis inte somna om, typiskt!

Får dricka kaffe, kolla nyheter, wordfeud’a och läsa bloggar tills resten av familjen slår upp sina blå.

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet, Reflektioner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sovmorgon

  1. RackarTuss skriver:

    Själv sussade jag fram emot 8 = *mys*
    Ha nu en go söndag 😀

  2. Åsa skriver:

    Låter superskönt, dagen blir så härligt lång när man kan komma upp tidigt 🙂 önskar jag va bättre på det 🙂
    Kram fina Bubbel!

Kommentera

