7 motiv för mord

Heter en ny danskproducerad dokumentärserie som börjar på TV4 fakta ikväll.

Där kartlägger de motiv bakom vad som driver en människa till att begå mord. Hua, den måste jag nog kolla in efter säsongsstarten av Mästarnas mästare tror jag…vad tittar ni på ikväll?

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Reflektioner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 7 motiv för mord

  1. Åsa skriver:

    Låter spännande..älskar att se dokumentärer där de skildra en famil och ett brott…men hur lät jag nu? Hahha..Aja, tycker det är spännande iaf 🙂
    Kramar!

  2. stoffisen skriver:

    Hua, jag vill inte se det. Jag skulle bara bli ”rädd” trots att jag älskar mänskliga psyket. Vilken tur att tv4 + inte finns här 🙂 Du får gärna göra en resumé om vad du tyckte..

    Kram

Kommentera

