”Debattinlägg”

20120329-202134.jpg

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Buller & Bång, Reflektioner, Skoj och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till ”Debattinlägg”

  1. stoffisen skriver:

    Haha, du är bra och bäst du!
    Jag vill inte tjata, men jag undrar om du läst mina inlägg om bloggträffen?
    jag vet att du har det tufft men du är <3-ligt välkommen..

    Kram

    • bubbelsblogg skriver:

      Kan tyvärr inte ta åt mig äran för lappen men den är bra träffande!;) Vad gäller bloggträffen har jag precis som jag skrev tidigare för avsikt att delta men med ”reservation för dagsformen”, kram Bubbel

  2. Haha, klockrent! Kan inte annat än att hålla med, varför kan vi inte längre få vara män och kvinnor??

    Kram

Kommentera

