Mus på rymmen

Helgen flöt till min glädje förhållandevis årätt bra. Minnesstunden blev precis som mamma önskat och hennes vänner var nöjda. De första gästerna anlände strax innan kl 14 och de sista avvek inte förrän nån timme efter midnatt, så lördagen röjde vi och tog igen oss.

Igår började vi tömma så smått i mammas lägenhet efter att jag ringt halva dan för att avsluta alla hennes engagemang runt om så mina lediga dagar har blivit välanvända.

Sen imorse när jag loggade in för att jobba har laptop’en fått spatt – den vill inte kännas vid att den har integrerad musplatta så det var bara att åka direkt till It supporten…är det inte det ena så är det uppenbarligen det andra!

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Jobb, Livet och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mus på rymmen

  1. Åsa skriver:

    Hahha jajjemän 🙂
    Åh va skönt att det gick bra med allt ❤
    Kramar Åsa

  2. RackarTuss skriver:

    Åh så skönt att det gick bra

Kommentera

