Jag borde…

…göra en storstädning och jaga bort alla dammråttor som invaderat hemmet

…börja ta tag i allt praktiskt och prata med en begravningsentreprenör

…fixa förstoringar av de finaste fotona av mamma till minnesstunden

…hämta nödvändiga papper i mammas lägenhet

…leta fram mammas favoritmusik

…börja röja hemma hos mamma

…plantera om alla blommor

…ta en styrkande prommenad i vårsolen

…och åtgärda ungefär 100 andra viktiga saker….men jag har ingen kraft, ingen energi, ingen glädje, ingen lust….kroppen känns som ett tomt skal, handlingsförlamad, nedstämd och ledsen som vaccumförpackad i ett stort svart hål av smärta och förvirring…

Om bubbelsblogg

En blogg av och med en bubblig kvinna mitt i livet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag borde…

  1. Åsa skriver:

    Pluttan…
    Förstår det är tungt just nu..
    du, ni får ju hjälpas åt hela skaran av syskon..eller hur?
    Dela upp alla bitar..å så hjälps ni åt..
    Stor styrke kram
    Å

  2. Bubbel skriver:

    Tyvärr har familjen tappat sammanhållningen helt så det åligger nog mig att ordna allt..kram fina Åsa!

  3. Åsa skriver:

    😦
    Man tycker ju isånna här lägen så får man fan-i-mej anstränga sig .) Å nu syftar jag inte på dig..
    Kramar till 1000 från mej ❤
    Säg till om jag kan hjälpa dig med ngt ❤

    • bubbelsblogg skriver:

      Tack vad du är gullig men det ordnar sig nog, mamma har lämnat bestämda direktiv om hur hon vill ha allt så det är mest det formella pappersarbetet som måste benas ut. Kram kram vännen ❤

Kommentera

